znoo.net açılır Sayfasını Nasıl Kaldırabilirim (Video) – Adem OCUT

Adem ÖCÜT 18 Eylül 2013 34
znoo.net açılır Sayfasını Nasıl Kaldırabilirim (Video) – Adem OCUT

Bu Konumuzda znoo.net  sayfasını nasıl kaldrırım konusundan bahsetmek istiyorum. Bu sayfalar genelde yüklenen programlar tarafından bulaşıp web tarayıcılarını etkiler açmış olduğunuz taryıcınızda ana sayfa google olsa bile bunu değiştirerek Znoo.net tarafına yönlendirir ve bu sayfaların hitini yükseltilmesini sağlar. adil olmadığı için kullanıcıların canını sıkmaktadır.

Şimdi Gelelim Bu Sayfa nasıl kaldrılır.

  1. ilk önce çalıştır penceresi msconfig yazarak Başlatma Sekmetinde Znoo.net uzantılı ne varsa kaldırıyoruz.
  2. Web Browserlerin masaüstü kısayollarının üzerine gelerek özelliklerine gelip  ”C:\Users\Han\AppData\Local\Google\Chrome\Applicati on\chrome.exe” sonunda www.znoo.net uzantısı varsa siliniz.
  3. Daha sonra Registry kayıtlarını girmek için çalıştır penceresine regedit yazarak Registry kayıt defterini açıyoruz. CTRL + F tuşlarına basarak arama penceresini açarak buraya znoo.net yazarak taratıyoruz ve Karşımıza gelen bu dosyaları google.com olarak yada istediğiniz bir sayfa ile değiştiriyoruz.  Registry kayıtlarında znoo.net  kalmıyacak şekilde arattırıp istediğimiz adresle değiştiriyoruz.

4-Registry Kayıtlarından bunuda kaldırdıkdan sonra Google Chrome-İnternet explorer yada mozilla kullanıyorsak bunların ana sayfa     olarak   istediğimiz sayfayı ana sayfa olarak ayarlıyoruz  bu şekilde Znoo.net den kurtulmuş oluyoruz.

Bu Arama Sayfam için Hazırladığım Video Burdan paylaşarak bu konuda nasıl yapıldığına dair Znoo.net içinde uygulaya bilirsiniz.

 

Diğer Konu ve ipuçlarını Gezmeden çıkmayın Mutlaka işinize yarıyacak ipuçları ve Konular vardır.

mail abone

34 Yorumlar »

  1. bülent 22 Eylül 2013 at 13:08 - Reply

    adem kardeş merhaba znoot kaldırmak için buldum seni google dan anlatım güzel ama biraz prof. ce geldi bana birde crome un türkçesinden anlatsaydın daha iyi olacakmış sanki

    • Adem ÖCÜT 22 Eylül 2013 at 20:51 - Reply

      Kardeş Aramasayfam için hazırladığım videonun aynısı znoo.net olarak değiştirip uygulayacaksınız video anlaşılır olsun diye çekmiştim ama ??

  2. fdf 22 Eylül 2013 at 22:29 - Reply

    registry düyorsunuz ama windows 7 de nasıl blubilirim orada koptuk.

    • Adem ÖCÜT 23 Eylül 2013 at 22:16 - Reply

      Win + R tuşlarına bastığınızda çalıştır penceresi gelecek,bu pencereye regedit komutunu yazıp enterlediğinizde registry yani kayıt defterini açacaksınız burda CTRL + F tuşlarına basıp arama penceresini açacaksınız

  3. salim 07 Ekim 2013 at 00:34 - Reply

    ADEM TESEKKUR EDERIM.

    • Adem ÖCÜT 07 Ekim 2013 at 08:48 - Reply

      rica ederim

  4. aysenur 19 Ekim 2013 at 11:49 - Reply

    çooook ama çoook teşekkürler :D sayenizde kurtulabildim şu znoo dan.

  5. yunus 04 Kasım 2013 at 01:16 - Reply

    teşekürler kardeş allah razı olsun

    • Adem ÖCÜT 04 Kasım 2013 at 12:23 - Reply

      sizdende kardeşim

  6. emel 17 Kasım 2013 at 19:10 - Reply

    merhabalar. kayıt defterinden znoo.net yazan herşeyi sildim, ama yerine başka bi adres yazmamıştım. hatta orda znoo.net klasörü vardı onu da komple kaldırdım.masaüstündeki kısa yolda znoo.net uzantısını da sildim. ana sayfa olarak da int exp kayıtlı. yine her açtığımda kabus gibi karşımda :(

    • Adem ÖCÜT 17 Kasım 2013 at 19:14 - Reply

      Emel Hanım , Kısa yol ayarlarını ve explorer ana sayfasını değiştirdinizmi , TeamWeaver kullanıyorsanız yardımcı olabilirim.

  7. emel 17 Kasım 2013 at 19:37 - Reply

    explorer da google yaptım giriş sayfasını, hızlı arama diye bişey yazıyor, ama yandex açılıyo..offf kafam karıştı :) teaweaver kullanmıyorum ama kullanayım gerekiyosa:) günlerdir uğraşıyorum, yardım ederseniz sevinirim

    • Adem ÖCÜT 17 Kasım 2013 at 20:12 - Reply

      Sorunu Teamweaver aracıyla çözülmüştür :)

  8. saliha 16 Aralık 2013 at 13:16 - Reply

    diğer sayfalarda yazanlar işime yaramamıstı şimdi kurtuldum çok teşekkürler

  9. hüseyin 02 Ocak 2014 at 00:17 - Reply

    banada teamweaver aracılığıyla yardım ederseniz sevinirim :(

    • Adem ÖCÜT 02 Ocak 2014 at 10:50 - Reply

      facebook sayfamız olan facebook.com/bilgisayarogreniyorum bizim iritbata geçiniz

  10. aydın 18 Ocak 2014 at 13:51 - Reply

    adem kardeş dün bilgisayarıma sweet page die bi vürüs bulaşt nasıl kurtulurum acaba

    • Adem ÖCÜT 18 Ocak 2014 at 14:01 - Reply

      En çok ziyaret Edilen konularım arasında çıkıyor size sayfanın link’in mail olarak attım kolay gelsin

  11. aydın 18 Ocak 2014 at 15:17 - Reply

    çok teşekkür ederim adem bey sweet page den sayenizde kurtuldum yandexten nasıl kurtulıcam bi zahmet yardımcı olursanız sevinirim

  12. Anıl 23 Ocak 2014 at 10:35 - Reply

    Kurtulamıyorum Team Kullanıyorum Yardım Edermsniz :(

    • Adem ÖCÜT 23 Ocak 2014 at 11:30 - Reply

      teamviewer ile yardım edilmiştir.

  13. batu 24 Ocak 2014 at 15:14 - Reply

    adem abi şu znodan kurtulamıyorum yardım edermsn team wieverden

  14. Edip ATILGAN 30 Ocak 2014 at 13:54 - Reply

    Harika bi sayfa. muhteşem emek. 2 haftadır kurtulmaya çalışıyorum. en sonunda sizin sayenizde oldu.

  15. bulent 01 Şubat 2014 at 15:50 - Reply

    Ya ben ne yaptıysam olmadı ben de teamviewer desteği alsam olumu acaba sizden

    • Adem ÖCÜT 01 Şubat 2014 at 16:19 - Reply

      ileşim yerinden ıd ve şifrenizi yazarmısınız.

  16. bulent 01 Şubat 2014 at 19:04 - Reply

    Hocam alttaki çubuktan kısayolu ayırıp bu dedikleriniz öyle yapmak lazımmış ayırmadığımızda düzelmiyor. Ayırdım düzeldi çok teşekkür ederim.

  17. serhat nadir 12 Şubat 2014 at 23:41 - Reply

    admin bende awesomehp linki çıkıyor ve hiç bir tarayıcıdan nete bağlanamıyorum ne yapmalıyım yardım edersen sevinirim.

    • Adem ÖCÜT 13 Şubat 2014 at 09:35 - Reply

      awesomehp kurtulmak için burdan Arkadaşım

  18. saw 05 Mart 2014 at 19:56 - Reply

    allah razı olsun adam ne saçama bir program istemeden gelip yerleşiyor….. nıyayetınde kalkdı :d

  19. saw 05 Mart 2014 at 19:57 - Reply

    teşekürler allah razı olsun senden adem

  20. nazım 21 Mart 2014 at 20:42 - Reply

    arkadaşlar znootden kurtulmanın kolay yolu explorer üzerine gelin mausu sag tıkla çıkan menüden tekrar explorer yine sag tıkla sonra özellikler yazan yer vardır onu sol tıkla çıkan menüden üstte kısayol yazan yeri aç orada
    böyle bir yazı vardır internet Explorer\iexplore.exe” “http://znoonet.com ” falan yazar znoonete kadar sil ve onun yerine google.com/ yaz uygula tamam de düzeleçektir

  21. ayyıldız 04 Nisan 2014 at 10:09 - Reply

    teşekkür ederim nazım kardeşim.

  22. alperen 03 Ağustos 2014 at 12:30 - Reply

    windows 8 için nasıl

    • Adem ÖCÜT 03 Ağustos 2014 at 13:15 - Reply

      Uygulama Metod aynıdır

Yorum Yazın »

Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On PinterestVisit Us On YoutubeCheck Our Feed